آمادگی ۴۳ مجتمع بین‌راهی همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، از آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی فعال در این استان در آستانه اربعین حسینی برای ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، امیر مسعود معین‌راد روز یکشنبه 29 تیرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و افزایش تردد زائران در محورهای مواصلاتی استان همدان اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، اولویت اصلی این اداره کل در خدمت‌رسانی به زائران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه نظارت بر وضعیت و کیفیت خدمات مجتمع‌ها به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: بازدیدهای منظم توسط کمیته نظارت استانی متشکل از نمایندگان استانداری، اداره‌کل میراث فرهنگی، اداره بهداشت، شرکت نفت، ستاد اقامه نماز، اداره صنعت، معدن و تجارت و این اداره کل، به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی و رفع نواقص احتمالی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: در راستای آماده‌سازی هرچه بهتر مجتمع‌ها، اقداماتی همچون نظافت مستمر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تجهیز نمازخانه‌ها، باز بودن مداوم آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز و همچنین آموزش و توجیه نیروهای شاغل برای ارائه خدمات مطلوب به زائران، در دستور کار قرار دارد.

معین‌راد از آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی فعال در این استان در آستانه اربعین حسینی برای ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

معین‌راد در پایان خاطرنشان کرد: زائران و هم‌استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه مشکل، شکایت یا انتقاد می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404043001432
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha